sobota, 21 marca 2015

Wspaniały wykład o rodzinie i zagrożeniach - dla każdego!!!!

Poświęćcie prosze trochę czasu, by odsłuchać ten wspaniały wykład na temat zagrożeń panujących w rodzinie. W mojej opinii bardzo mądra kobieta - Wanda Półtawska. Dostałam ten link od koleżanki Justyny J. Zawsze każdy materiał, który mi podeśle jest godny uwagi. Polecam Wam ten materiał bo skłania do refleksji.
zajrzyjcie pod link:


Aktualne zagrożenia rodziny



Owocnego słuchania:)


ps. kolejne serduszko od Marysi ( zaczynałam smażyć racuszki i łyżką stołową nałożyłam ze słoika olej kokosowy - teraz na nim smażę, bo jest bogaty w bardzo wiele składników odżywczych ) i podczas topienia - sami zobaczcie, zakręciła mi się łezka w oku;) Tak tęsknię za Nią…:(
Dziękuję Marysiu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz