środa, 20 listopada 2013

Co pod choinkę:)???

Synek zapytał wczoraj, czy Marysia będzie z nami na święta, czy będzie dla niej talerzyk i prezent? Powiedziałam, że będzie. Zastanawiam się tylko nad prezentem, bo cóż można podarować komuś kogo fizycznie nie ma??? Chyba zapachowe świece będą dobrym pomysłem:) Można je palić przy stole a reszta powędruje do Marysiowego kącika tuż pod jej fotografię:)
Niedługo zacznie się zakupowe szaleństwo. Tak sobie pomyślałam, że może ktoś z Was będzie zainteresowany podarowaniem swojemu dziecku rewelacyjnej zabawki, którą mam do zaoferowania - Thermomix. Każdy kto ma w domu to urządzenie, lub widział u znajomych, wie, jaki cuda ten sprzęt potrafi zgotować;) i ten zabawkowy themromix jest wyprodukowany przez firmę Vorwerk, wygląda identycznie, jest tylko trochę mniejszy i ma wszystkie elementy i funkcje prawdziwego! Jest nowy, oryginalnie zapakowany i można w nim gotować - tzn dla bezpieczeństwa dzieci - nie grzeje jak prawdziwy, ale można w nim przygotować soki, majonez, masło napoje, wyrabiać ciasto i wszystko co da się zrobić bez funkcji wrzenia. Idealna zabawka dla dzieci, które rozpoczynają swoje podróże kulinarne i stawiają pierwsze kroki w gotowaniu. Thermomix  nie jest w stałej sprzedaży, ponieważ był to produkt wypuszczony na rynek okazjonalnie, dlatego nie każdy może taką zabawkę nabyć. Ja mogę go zaoferować w atrakcyjnej cenie 170 zł. Jeśli chcesz podarować swojemu dziecku taką wyjątkową i niepowtarzalną zabawkę - napisz do mnie maila;) i ustalimy konkrety.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz