czwartek, 22 stycznia 2015

Chcę podarować książki...

Kochani, pomóżcie mi znaleźć osobę, która zechce podarować napisane przeze mnie "Odbicie" tym, którzy chcą, którzy potrzebują i którzy powinni ją przeczytać. Poszukuję osobę, firmę, fundację, stowarzyszenie, kogokolwiek, kto będzie mógł nazwać się sponsorem i za cenę samego druku 400 egzemplarzy - 2500 zł rozda w swoim imieniu książki "Odbicie". Myślę, że "Odbicie" dobrze sprawdziłoby się także wśród pracowników firm, korporacji, gdzie ludzie nastawieni są wciąż na wyniki, gdzie pędzą po spirali osiągnięć, nie mając czasu na chwile odetchnąć, zastanowić się, pomyśleć…
Ponieważ jestem wydawcą własnej książki, współpracuję z drukarnią, która za 6 zł za egzemplarz wydrukuje książki, biorąc pod uwagę fakt iż wcześniej zapłaciłam za skład, łamanie, korektę druk itp.
Doszłam jednak do wniosku, że książki powinny zostać rozdane i chcę przekazać je każdemu, kto będzie miał ochotę czytać, ale biorąc pod uwagę fakt, że poniosłam już koszty, włożyłam w to swoją pracę, to chciałabym to zrobić charytatywnie nie dokładając jeszcze do tego. Dlatego poszukuje osoby bądź firmy, która sfinansuje sam druk.
Na pierwszej stronie będzie mogła umieścić informacje o sobie, firmie,może w postaci naklejki? jako sponsora, inicjatora.
Książki mogłyby trafić do szpitali, do ośrodków rehabilitacji, fundacji , tak gdzie są rodzice chorych dzieci, a może po prostu do księgarni, po cenie wydruku.
Ja za sprzedaż nie oczekuję gratyfikacji. Książki chce przekazać gratis;)))
Czy ktoś ma pomysł jak rozdać :Odbicie"?, bo jak się okazuje - to nie taka łatwa rzecz;) Łatwiej jest sprzedać niż rozdać, no cóż,,, życie czasami to jeden wielki paradoks. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz