niedziela, 5 stycznia 2014

cd poprzedniego posta


Ale co jest w tym wszystkim jeszcze bardzo ważne?

Otóż to, aby nauczyć się: UFAĆ SOBIE!

Bo UFNOŚĆ  - to bycie gotowym na popełnianie błędów. Jeśli wszystko co robisz musi być perfekcyjne, to może się okazać, że całe życie przeżyjesz w poczuciu beznadziei, bo zawsze mógłbyś zrobić coś lepiej. Ja jestem tego przykładem nawet teraz. Mogłabym mieć obawy do co mojego planowanego wystąpienia, że przecież może coś pójść nie tak, że mogłabym to zrobić lepiej, ale gdybym tak myślała, to nie byłoby mnie tu dzisiaj z wami, ani już wkrótce na seminarium, bo zżarłby mnie strach przed porażką. Dlatego kiedy ufamy sobie i jesteśmy gotowi na popełnianie błędów, to rozumiemy że wcale nie musimy być maksymalnym sobą, aby mieć optymalne wyniki. Bo przecież tylko głupiec jedzie samochodem z prędkością 260km na godzinę, bo tak wskazuje zegar i takie jest maximum tego auta. Wystarczy, że będzie jechał z prędkością 100 km i też osiągnie zamierzony cel. To samo jest z nami, kiedy się uczymy i rozwijamy . Weźmy na przykład naukę j. obcego - wystarczy, że opanujemy 1000 najczęściej używanych obcojęzycznych słów, aby być komunikatywnym i móc się porozumiewać i wcale nie musimy czekać kilku następnych lat, aż zgłebimy teorię i słownictwo powyżej 60% - 70%- bo mamy kilka lat używania języka w plecy! Rozumiecie o co mi chodzi? Dlatego tak ważna jest ufoność sobie, bo błąd, może być wartościową wskazówką dla ciebie, i podpowiedzią, jak czegoś nie robić i że coś ci nie służy.  I wcale nie oznacza to, że masz siebie obiwniać, a wręcz przeciwnie: podziękuj sobie i powiedz swojemu umysłowi: dziękuję ci za tę podpowiedź. Poszukam innego rozwiązania, bo to mi nie służy.  Dlatego nie bój się popełniać błędy, bo one mogą przybliżyć cię do twojego sukcesu, pod warunkiem, że odważysz się i podejmiesz działanie. Że zaczniesz działać pomimo strachu, pomimo wątpliwości, a sukces osiągniesz tylko wówczas, kiedy dokończysz to, co zacząłeś. Tak myślą i robią ci, którym się udaje. Więc po co wymyślać nowe sposoby na realizację osiągniętych celów, wystarczy, że zastosujemy gotowca zaciągniętego od ludzi sukcesu. Ja postanowiłam uczyć się od najlepszych, dlatego wciąż inwestuję w swoją edukację, ale przede wszystkim większość metod, praktykuję na sobie, więc wiem, co się sprawdza, co działa i co warto wykorzystywać w swoim życiu. Apropos:
Zapewne wiecie jaki jest slogan marki NIKE?
 JUST DO IT!  - PO PROSTU ZRÓB TO!
Tak jak biegacz, który rozpoczął bieg i na 49 km zrezygnował, a na 50 km była meta. On nigdy nie pozna swoich możliwości, dopóki nie skończy tego, co zaczął.
Pamiętajcie! Wiedza, pokonuje strach!,

Dlatego ja pragnę podzielić się z Wami swoją wiedzą, wypraktykowaną i sprawdzoną przez lata, aby pomóc Wam wyłuskać wasze największe zdolności i pokazać za pomocą jakich narzędzi możecie polepszać swoje życie. Mnie do tych poszukiwań zmusił los i zaistniałe w moim życiu wydarzenia. Nigdy nie myślałam, że będę tym, kim jestem dzisiaj i że moja świadomość na przestrzeni lat tak ewoluuje. Dlatego wiem, że moją misją jest dzielenie się tym z innymi, a waszą????
Już wkrótce możecie odnaleźć wiele odpowiedzi na to i inne pytania. Wystarczy, że dacie sobie szansę. Zapraszam Was zatem na to seminarium , które pomoże wam odmienić Wasze życie na lepsze, tak, jak odmieniło moje. Już wkrótce dużo więcej szczegółów.
Jeśli chcesz otrzymać ode mnie na maila kompleksową informację odnośnie tego spotkania - napisz proszę maila zyciowa.zwrotnica@o2.pl
a będąc na mojej liście mailingowej otrzymasz niespodziankę.
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej i spokojnej niedzieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz