środa, 1 stycznia 2014

Nowy Rok - nowy rozdział życia....

Dzień chyli się ku schyłkowi, minął Sylwester, minął Nowy Rok, i całe życie zdaje się toczyć wciąż do przodu, porzucając za sobą stare problemy, jak za małe ubranie, ale wciąż na tej drodze pojawiają się nowe, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć. I człowiek idzie przed siebie, nie widząc końca drogi, podniecony tym czego się spodziewa i rozgoryczony tym, czego nie zdołał ominąć. Czasem ta droga jest taka długa i żmudna, a czasem tak radosna i krótka, czasem krótka i bolesna i każdy z nas zna te wszystkie emocje, choć kroczy tą drogą w inny sposób i na różnych jej odcinkach. Czasem zatrzymamy się na chwilę, by zachłysnąć się tym, co nas zachwyca, by popatrzeć na innych, próbując zrozumieć dlaczego oni mają lepiej od nas i co możemy zrobić my, by także było nam lepiej? Bo przecież każdy chce być szczęśliwy. Świat jest pełen obfitości, nie zawsze jednak potrafimy je dostrzec i zdobyć. Dlatego szukamy drogi do jego źródła, często idąc przez życie po omacku. Moja wędrówka , jakże podobna do twojej, pełna chwil radosnych i tych smutnych, pełnych wigoru i osłabienia, nadziei i zwątpienia, pewności i jej braku, miłości i osamotnienia, ekscytacji i zobojętnienia. Moja wędrówka pełna poszukiwań zaprowadziła mnie do ujścia tegoż źródła... Czy odnalazłam szczęście? - tak, noszę je w sobie, czy znalazłam zrozumienie? - tak, na wszystko są odpowiedzi, czy mam gorsze dni? - oczywiście, że tak, ale mam coś jeszcze - wiem, co muszę robić, by je zwyciężyć, wiem, jakie narzędzia użyć, by sobie pomóc i by niemożliwe mogło być możliwe... , bo bycie szczęśliwym - jest kwestią wyboru , a nie przypadku - naszego wyboru!
Każdy powinien być szczęśliwy, bez względu na to, co ma, kim jest, w co wierzy, o czym marzy, do czego dąży. Każdy może być szczęśliwy, wystarczy, że będzie wiedział jak to zrobić. Dlatego chciałabym podzielić się z Tobą tym, co sama stosuję i co działa:)
Jeśli chcesz wiedzieć więcej - obejrzyj proszę te krótkie video...) pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz