środa, 15 stycznia 2014

Czy zmianę można wprowadzić myśląc tylko o tym?

Zdecydowanie NIE!
Jeśli tylko myślimy, ale nie podejmujemy żadnych działań, zawsze, ale to absolutnie zawsze będziemy w tym samym miejscu w którym jesteśmy dzisiaj. Aby poprawić jakość swojego życia trzeba włożyć w to swoją energię, pracę i zaangażowanie. To nie jest trudne, pod warunkiem, że wiesz,  z jakich narzędzi korzystać i co jest najskuteczniejsze.
Ja testowałam wiele takich narzędzi zmiany osobistej na przestrzeni kilku ostatnich lat i znalazłam 5, które absolutnie zmieniają życie.
Dzisiaj mogę znacznie więcej niż niegdyś i postrzegam świat z zupełnie innej perspektywy. Łatwiej jest mi dostrzec i zrozumieć "niezrozumiałe", częściej czuję radość i potrafię być szczęśliwa mimo wszystko. Moje marzenia zaczęły się realizować i dzisiaj wiem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Jest tylko jeden warunek - jaki?
O tym właśnie będę opowiadać na sobotnim seminarium z warsztatami 25 stycznia od godz. 10.00 w Ośrodku Rehabilitacji Dzieci i młodzieży I piętro w Elblągu.
Serdecznie Cię zapraszam!
Jeśli nie chcesz nic zmieniać w swoim życiu, to nie przychodź na to spotkanie, ale jeśli chcesz wiedzieć jak skutecznie realizować swoje cele, jak rozładowywać stres i jak sprawić, by marzenia zaczęły się spełniać - to musisz zrobić tylko jedną rzecz - podjąć działanie i zarezerwować swoje miejsce na tym wyjątkowym spotkaniu!
Otrzymasz rzetelną wiedzę, niezbędne materiały szkoleniowe, płytę z nagraniami audio do samodzielnego ćwiczenia w domu i szansę na zupełnie nowe, lepsze życie!
Tylko od ciebie zależy, czy poddasz się cichemu głosowi , który pojawia się w twojej głowie i wyszukuje dla ciebie wymówek - bo chce, abyś był tu gdzie jesteś, chyba że...
Ty postanowisz inaczej - tak jak kiedyś postanowiłam ja - że będę szczęśliwa w każdej sferze mojego życia - i podjęłam wyzwanie, ćwiczyłam, szukałam szkoliłam się i dzisiaj jestem zupełnie gdzie indziej niż przed laty. Dzisiaj to ja kreuje swoje życie świadomie i spełniam swoje marzenia.
To naprawdę proste! Powiem ci jak to zrobić!
wystarczy, że zajmiesz swoje miejsce na tym spotkaniu i zrobisz z pierwszy ogromny krok do zmiany!
http://cudownedzieci.blogspot.com/2014/01/juz-25-stycznie-mozesz-odmienic-swoje.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz