poniedziałek, 16 lutego 2015

cd GMO i wyczynów prezydenta….

Kochani, odnośnie ostatniego wpisu i tego co dzieje się w rządzie, ale dotyczy bezpośrednio każdego Polaka, chciałam zwrócić wasza uwage na jeszcze jedną rzecz. Jestem daleka od polityki i szczerze jej nie znoszę, ale kiedy docierają do mnie takie informacje, to mocno się irytuję. Wkrótce wybory, więc może warto skrupulatnie przemyśleć decyzję nad tym, przy jakim nazwisku postawimy krzyżyk. Dlatego cytuję wam maila, którego dostałam od koleżanki,która na stałe przeprowadziła się za ocean, ale często tu bywa i kultywuje polską tradycję, a juz na pewno kuchnię;) 
Ps. jutro postaram sie dołączyć III fragment książki Odbicia". Będę go umieszczać raz w tygodniu. a tymczasem - zapoznajcie się z tym, co nas dotyczy. Ania

"Jestem daleko od karaju,ale i tu dotarla kampania prezydencka.
Z mojego rozeznania wynika,ze brak jest kandydatow dobrych,tzn. takich, ktorym naprawde lezaloby na sercu dobro Polakow i Polski. Od dluzszego czasu, ostatnich kilku lat, przysluchuje sie wypowiedziom Grzegorza Brauna i temu,co robi.
Polecam Waszej uwadze jego osobe i liczne wypowiedzi, udzialy w klubach dyskusyjnych itp. Wszysto dostepne na you tube.
Imponuje mi jego wiedza historyczne,tzn taka, ktorej nigdzie nie uslyszycie oraz umiejetnosc analizowania zdarzen biezacych w naszym kraju i podawania przyczyn obecnego stanu rzeczy.
Wazne jest bysmy znali zyciorys osoby, zanim postawimy krzyzyk przy nazwisku. 
 
Jedno jest pewne  to czas na zmiane!
Ostatnio Komorowski podpisal ustawe dopuszczajaca GMO do obrotu i produkcji w Polsce. Teraz przymierza sie potajemnie sprzedac lasy panstwowe, by miec pieniadze na zaplacenie roszczen spolecznosci zydowskiej ( czy ktos z Was slyszal, ze Polacy zaplaca grube miliony spolecznosci zydowskiej z tytulu roszczen wojennych? a do tego Polska pokryje wszelkie koszty transferow pienieznych w przypadku,gdy konto bankowe jest poza granicami Polski. A kto i kiedy zaplaci Polakom!!! Niemcy maja specjalny fundusz, ale zaden z rzadow nie wystapil z roszczeniami do kraju, ktory nas zlupil i wymordowal! Ustawe te podpisal Komorowski w maju ubieglego roku).
Pokazmy,ze mamy oczy i widzimy,co sie dzieje, ze mamay uszy i slyszymy. Nie ulegajmy temu polskiemu -' a co ja moge zrobic'
Im tylko zalezy na naszej biernosci i bycie biernym, to nic innego jak wskazanie poparcia dla istniejacego stanu rzeczy. A jestescie zadowoleni z kraju w jakim zyjecie Wy i Wasze dzieci?
Obejrzyjcie:
Ja swoje poparcie juz wypelnilam i w jutro laduje w skrzynce pocztowej. Zrob to i Ty, jesli chcesz zmiany.
 
Pozdrawiam
 
Justyna"
 

1 komentarz:

  1. Nie wiem co sądzić o GMO, tak trudno teraz o naturę :(
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń