środa, 12 marca 2014

No i stał się cud;)

Iza - kobieta, którą poznałam przez mojego bloga, Polka, mieszkająca ok kilkunastu lat w USA. Od 8 lat cierpiąca na Chronic fatigue syndrome , czyli skrajną  bezsenność, nie pozwalająca wpadać w głęboki sen, co powodowało, że młoda kobieta mająca 2 małych dzieci przez niemal 2 lata nie wychodziła z łóżka. Jeśli udało jej się umyć zęby   -  to było już dużo, co potrafiła zrobić. Jak na ironię losu - mąż lekarz, wspaniały człowiek, który całym sercem oddany jest żonie i dzieciom. Wytrwale znosił przeciwności losu. Przestawiał góry, spod ziemi znajdował najlepszych specjalistów, by pomóc żonie - żadne leki, nasenne, przeciwdepresyjne, żadne terapie nie pomagały. Zdesperowana kobieta napisała do mnie, by zapytać o Brazylię, delfinoterapię. Tak się zaczęła nasza znajomość, która w przeciągu 6 miesięcy doprowadziła nas do spotkania i przyjaźni. Tak wiele się działo, że nie jestem w stanie tego opisać. Zresztą i tak wielu by nie uwierzyło!
jedno jest pewne! Stał się cud! Iza jest zdrowa. Uśmiecha się, spaceruje, jak twierdzi  - odnalazła swój cel i wyższą świadomość. Teraz może być nauczycielem i przewodnikiem duchowym. Wiem, że planuje razem z mężem ponowny pobyt w Abadianii - by jej mąż mógł także doświadczyć tego, czego nie da się opowiedzieć!
Ja także wierzę, że jeszcze to miejsce odwiedzę. Jeszcze w marcu, przekażę swoją drugą książkę "Odbicie" do wydawnictwa;)
Kolejna będzie i niezwykłej historii Izabeli - uzdolnionej młodej kobiecie, która niemal 8 najlepszych lat życia spędziła w łóżku  o cudzie, który się wydarzył.
Niemożliwe - jest możliwe! Skoda, że nie każdy ma tego świadomość i możliwość doświadczenia i ujrzenia cudu....
Oto kilka zdjęć z mojej niezwykłej podróży.
 widok z Ogrodu

zostawione przez uzdrowionych pielgrzymów wózki inwalidzkie i laski


ORBS - zobaczcie jaka tam jest niezwykła energia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ogród

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz