środa, 14 maja 2014

3 składniki z twojej kuchni na piękne ciało na wiosnę?

No właśnie, zbliża się lato, wiosna w pełni i aż się chce porzucić kurtki, płaszczyki, sweterki i szale. W szafkach czekają barwne letnie sukienki i tylko widok skóry czasami zniechęca. Przesuszona, gdzieniegdzie przebarwiona, może lekko chropowata.
Jest jednak sposób, po którym gwarantuję! że skóra natychmiast odmłodnieje. I nie jest to żaden kosmetyk z górnej półki, na który musielibyście wydać majątek, ale w bardzo prosty sposób przyrządzamy go w domu sami! Podobny peeling kupiła moja mama niedawno w body shop za 115 zł ! Masakra - a skład niemal identyczny z tym co można przygotować w domu.  Z tą różnicą, że tam był jako składnik olej arganowy a ja dodałam olejek sojowy.
Naturalny peeling, który przywróci skórze jędrność, natychmiastowe nawilżenie i przyjemną gładkość możecie zrobić same i stosować go na całe ciało!
Potrzebne są tylko 3-4
 składniki:

Skład:- szklanka kawy mielonej (suchej, sypkiej, takiej do parzenia po turecku) - kofeina zawarta w kawie jest głównym składnikiem aktywnym każdego skutecznego kosmetyku wyszczuplającego (polecam lekturę składu na kosmetykach); jest diuretykiem, czyli substancją pozwalającą na odprowadzanie zbędnej wody z komórek skóry


dwie płaskie łyżki stołowe cynamonu - działa przede wszystkim rozgrzewająco, ujędrniająco i ściągająco; w kosmetyce stosowany jest w zabiegach wyszczuplających i antycellulitowych


płaska łyżka imbiru - działa oczyszczająco i odkażająco oraz

- cukier  - ja dodałam brązowy,  3 łyżki, ale może być jak najbardziej cukier zwykły - on powoduje złuszczanie zrogowaciałego naskórka i odświeża skórę. 


Poza tym wszystko pięknie pachnie, w zależności od tego , jaki rodzaj kawy użyjesz. Ja dodałam kawę, którą przywiozłam z USA - o intensywnym smaku wanilii z nutą orzechową. Ale może byc zupełnie zwykła kawa, a jeśli chcecie mieć aromatyczny peeling prosto z królestwa spa, to warto do mikstury dodać kilka kropel ulubionego naturalnego olejku eterycznego - mam też taki o zapachu czekolady - jest po prostu obłędny i pachnie świeżą gorącą czekoladą, aż ślinka cieknie!
Wypróbujcie! Naprawdę szkoda wydawać pieniądze na chemiczne peelingi z masą sztucznych dodatków i aromatów, kiedy można  błyskawicznie zrobić to w domu,  - zdrowy, naturalny i taki jak chcemy. Peeling przechowujemy w pudełeczku po innym kosmetyku lub w słoiczku w łazience. 
To może być fajny sposób na przyjemny wieczór w domowym SPA z mężem - możecie na zmianę podczas wspólnej kąpieli masować swoje ciała peelingiem - my tak robimy i to jest naprawdę wspaniała ceremonia;) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz