poniedziałek, 19 maja 2014

A Tobie, która najbardziej się podoba????

Drodzy blogowi przyjaciele! Przed weekendem pisałam, że ogłaszam konkurs na okładkę książki: "Odbicie" i proszę Was o podjęcie decyzji, która z zaproponowanych przeze mnie wariantów jest według Was najlepsza.
Chodzi mi nie tylko o poczucie piękna, czy gustu - bo jak wiemy o gustach się nie dyskutuje i każdemu może podobać się co innego, ale chciałabym was prosić, która okładka wywiera na was jakieś emocje. Wyobraźcie sobie, że książki stoją na półce w księgarni. Która z okładek ma w sobie tyle magii, że zdecydujecie się po nią sięgnąć i zobaczyć co zawiera książka.
To bardzo ważne, bo jak wiecie, zanim książka trafi w ręce odbiorcy, musi zainteresować nas wzrokowo. Jeśli nawet treść jest wartościowa, z kiepska okładka - po prostu nie sięgniemy po nią na półkę i nie otworzymy nawet książki.
Także kochani! Konkurs rozpoczęty i trwa do końca tygodnia. Możecie zgłaszać swoje propozycje pisząc komentarz, maila, lub głosować na fb - zyciowazwrotnica.
Dziękuję za pomoc w decyzyjności! Wasze fachowe i obiektywne zdanie jako potencjalnych czytelników - jest dla mnie bardzo ważne;) Dziękuję:)
4 okładki czekają na Twoją opinię:)
znajdziecie je pod linkiem:


okładki do książki: "ODBICIE"


6 komentarzy:

  1. Aniu pierwsze bardzo ciepłe i pozytywne wrażenie wywarła na mnie okładka numer 4. Jako potencjalny odbiorca sięgnęłabym po książkę właśnie z tą okładką ;) Chociaż przyznam 2 też jest piękna ;) Beata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie - numer dwa... Jakaś taka sielska i spokojna.

    OdpowiedzUsuń
  3. numer 1, a szczególnie nr 2 te są najspokojniejsze, a ja uważam, że im mniej tym lepiej. 3 i 4 są moim zdaniem kiczowate

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podobała się okładka nr 1. Ewentualnie nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobała mi się okładka nr 1.

    OdpowiedzUsuń