środa, 21 maja 2014

"Przebudzona kariera" - okazja!

Kochani! w styczniu kupiłam 2 bilety na słynne szkolenie coach-a Jana Pawła Mroza. Miałam okazję go poznać na National Achievers Congres w Warszawie.
Teraz w dniach 13-15 czerwiec organizuje on jedno ze swoich słynnych szkoleń - Przebudzona kariera. Bilet kosztuje od 1200 zł za osobę wzwyż.
Ponieważ ten termin bardzo mi koliduje, chcę odsprzedać 2 bilety w bardzo niskiej cenie - 320 zł /osobę.
Każdy kto chce rozwijać się w życiu i poszukuje inspiracji powinien uczestniczyć w tego rodzaju iventach - ja zawsze chętnie biorę udział.
Tym razem jest mi bardzo nie po drodze. Może ktoś z was będzie zainteresowany takim weekendem rozwoju osobistego?? Proszę o kontakt - na maila: rybcia303@o2.pl
lub przez fb.
Dla przybliżenia , zamieszczam link, gdzie możecie poczytac więcej o szkoleniu:

szkolenie 13-15 czerwiec W-wa.

A tak na marginesie: Dziękuję, że głosujecie na okładkę. Na razie głosy są wyrównane, jeśli chodzi o okładkę nr 4 i nr 2.
A a jaki jest twój wybór???

wybierz najlepszą okładkę.

dziękuję za oddane głosy:)


2 komentarze: