wtorek, 18 listopada 2014

Co jest w tej książce???

Miewasz czasem gorszy dzień? Chcesz coś zmienić w swoim życiu, ale nie wiesz od czego zacząć? Słyszałaś o wielu sposobach zmiany osobistej, ale nie wiesz, które z nich są skuteczne? Męczy cię twoja praca, a cele, które sobie wyznaczyłaś wydają się takie dalekie?
Jest na to sposób. Przetestowałam kilka rzeczy, które można wprowadzić w życie i które przynoszą naprawdę wymierne efekty:
Po pierwsze:
-  jak odnaleźć swoją pasję?
- jak zerwać z uporczywą teraźniejszością i odważnie wprowadzić nowy pierwiastek w swoje życie?
- Czy warto zwracać uwagę na zbiegi okoliczności? Jeśli tak, co ważnego nam komunikują?
-  po co nam własna "niewidzialna" energia - jak możemy nauczyć się z niej korzystać?
- który ze sposobów szybkiego pozbycia się stresu - naprawdę działa?!
- jak się odnaleźć w życiu, kiedy traci się miłość życia?
- czy głęboka relaksacja może zdziałać cuda???
Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w kontrowersyjnej książce "ODBICIE"

 "ODBICIE" to historia kierowana bardzo indywidualnie do czytelnika. Jest napisana w taki sposób, by autor z czytelnikiem za pomocą zawartej treści mógł spotkać się na osobistej rozmowie.
W książce oprócz "części" do czytania i refleksji, znajduje się miejsce do własnych notatek, przemyśleń, wytyczania celów, odnajdywania pasji, i sposobu materializowania własnych marzeń i prostych metod na pozbycie się stresu i innych negatywnych emocji.
Wiele z tych rzeczy mi się udało. Dlatego zawarłam wskazówki, a nawet ćwiczenia, które pomogły mi dostać to, czego pragnęłam, choć wcześniej wydawało mi to niemożliwe.
W tym celu krok po kroku opisałam jak skutecznie wprowadzić w swoim życiu takie zmiany, które będę nie tylko proste w zastosowaniu, ale przede wszystkim przyniosą wymierny efekt.
Aby ułatwić  opanowanie efektywnych technik, które sama "przetestowałam na sobie" i sprawdziłam co działa, a co należy odrzucić. Dlatego nagrałam  płytę CD adekwatną do treści książki. Jest ona wspaniałym dodatkiem tworzącym idealną całość, ponieważ nagranie wprowadza w krainę relaksu i odpoczynku, podczas których można delektować się tymi wspaniałymi chwilami, ale także skutecznie usunąć "toksyny" z organizmu.
Niczego niczego nie trzeba uczyć się na pamięć, tylko poddać się oczyszczającej relaksacji w swoim własnym domu.

Książka kosztuje 25 zł i również 25 zł kosztuje płyta.
Ale...

Mam jednak świetną ofertę na start!
Tylko część płyt objętych jest promocją! i przy zakupie książki płytę z nagraniami można dostać w super niskiej cenie za jedyne 10 zł!
Ilość płyt ograniczona.
I opcja:
Dlatego już dzisiaj możesz zarezerwować książkę i płytę wpłacając 25zł za książkę + na życzenie 10 zł za płytę + koszt przesyłki listem poleconym za 7,90 = taki zestaw kosztuje 42,90zł. Myślę, że może być on idealnym prezentem pod choinkę dla każdego!
II opcja
Książka Odbicie 25 zł + koszt przesyłki 7,90 = 32,90 zł
III opcja
pakiet Życiowa zwrotnica 24 zł i jej siostrzana kontynuacja 25 zł + przesyłka = 56,90 zł
IV opcja
full pakiet Życiowa zwrotnica 24 zł + Odbicie 25 zł + płyta CD 10 zł + koszt przesyłki 7,90 zł = 66,90 zł.

osoby zainteresowane proszę o kontakt na maila: rybcia303@o2.pl

2 komentarze:

  1. Bardzo bym chciała zmienić swoje życie. Próbowałam... Ale jakoś nic mi się nie udaje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blue Queen- możesz zmienić swoje życie w każdej sekundzie. To jest właśnie piękne - nie znamy swojego losu, bo ciągle podejmujemy nowe wybory i to one nas ukierunkowują. Próbuj z Odbiciem i płytą - myślę, że to świetny kopniak do zmiany. Mnie się udało - Tobie tez się uda! Jestem tego pewna;)

      Usuń