niedziela, 30 listopada 2014

CO odbija "Odbicie"?

Moja dusza się raduje. Nie nazywam się pisarką- chociaż inni tak uważają. Jestem autorką dwóch książek. Piszę kolejną, magiczną, niezwykłą opowieść na faktach. Jak Bóg mnie wspomoże, to uda mi się cały przekaz zawszeć w słowie pisanym, choć jest to niezwykle trudne - biorąc pod uwagę magię tej opowieści...ale o tym trochę później.
Chciałam się z Wami podzielić recenzjami, które otrzymuję:)
I podobnie jak było z Życiową zwrotnicą - moje oczekiwania nie były tak wysokie. Jestem szczęśliwa. I chociaż dokładam do książkowego biznesu ( może kiedyś finanse  się zwrócą) to jednak w ogóle mnie to nie martwi - bo cel jest inny. Przekazać ludziom wartość cenniejszą od pieniędzy.,
Dać wędkę, a nie rybę. Dać inspirację. Nadzieję, zrozumienie, drogowskaz. To, co sama rozumiem najlepiej - przekazać innym, którzy poszukują. Każdy z nas ma pewien dar, bądź umiejętność,  którą może się dzielić. Każdy z nas ma na to swój sposób. Jedni wykonują to na co dzień poprzez swoją pracę. Inni robią to anonimowo., Każdy ma swój sposób. Bo w końcu żyjemy nie dla samego przeżycia życia. Cel jest inny. Zostawić po sobie ślad, po którym inni z przyjemnością, bądź mądrością będą kroczyć. Ja wybrałam formę książki - zupełnie wcześniej nieplanowaną. Dzisiaj czuję radość, bo inni odnajdują w niej kawałek tego, czego potrzebują. Każdy na swój sposób. I to jest piękne -  posłuchajcie:

Irena mówi, że "Odbicie" jest znacznie lepsze niż "Życiowa zwrotnica".

Inna czytelniczka H.M - mówi, że: "Czytam Twoją książkę z wypiekami na twarzy już kolejny raz i ciągle odkrywam nowe treści. Tak pięknie znajdujesz słowa by nazwać to, co najpiękniejsze w życiu. "Odbicie" za każdym razem odbija inny aspekt mojego życia. Wartościowe książki tak mają:) Już dziś czekam na kolejną książkę, wspaniała pisarko spraw najważniejszych!"

A jakie jest wasze zdanie? Czy także odkrywasz w "Odbiciu"- brakujące elementy układanki twojego życia???



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz