piątek, 7 listopada 2014

książka "Odbicie" już w drodze!!!!

Kiedy pisałam książkę "Odbicie" miałam na celu dwie rzeczy:
 Podzielić się z czytelnikiem wyzwaniem, z którym przyszło mi się zmierzyć, ale przede wszystkim pokazać to, co sama czyniłam, by pomimo piętrzących się problemów wstawać z uśmiechem na twarzy. Chciałam opisać  sposób, dzięki któremu udało mi się zrealizować większość moich marzeń, a które na tamtą chwilę były zupełnie poza zasięgiem moich możliwości. Dzisiaj dokonałam tego, czego pragnęłam i właśnie takie osobiste "obnażenie" przedstawiłam w książce. Uparłam się, że sprawdzę co działa, a co nie i zrobiłam to! Dlatego postanowiłam podzielić się swoimi obserwacjami właśnie z Tobą. Zajęło mi to blisko dwa lata, ale dzięki temu doświadczeniu jestem innym człowiekiem. Częściej się uśmiecham, zauważam niezwykłe cenne zbiegi okoliczności, które są nośnikami właściwych wyborów, potrafię wychwycić dobro w każdej złej, przykrej czy frustrującej sytuacji życiowej. To znacznie upraszcza życie i pomaga w utrzymaniu pozytywnego nastroju mimo wszystko. 
Odbicie to książka, która daje czytelnikowi konkretne wskazówki, która nie tylko przedstawia proces pójścia na skróty po swoje marzenia, ale krok po kroku przeprowadza przez nie czytelnika. Ta książka wprowadza w zadumę nad własnymi dokonaniami, ale także inspiruje do zmiany, do podjęcia decyzji, wyzwania, do podjęcia działania, które może zupełnie odmienić życie. Które jest przecież tak proste, ale nie jest łatwe. 
Za pomocą tej książki nauczysz się wykorzystywać swoją własną energię, by lepiej Ci służyła oraz dowiesz się dlaczego myśli i emocje są tak ważne w życiu. W jaki sposób uczynić z nich precyzyjne wskazówki. 
Oto krótki fragment z książki:

"Życie człowieka jest poddane naturalnym rytmom przyrody. Jak ona rodzi się, dojrzewa, starzeje, obumiera, by kiedyś ponownie się odrodzić. Człowiek także doświadcza owych przekształceń w ciągu całego swojego życia. Na każdym jego etapie potrzebuje zupełnie innych czynników do własnego wzrostu. Inne myśli zaprzątają głowę dziecka, inne nastolatka, inne dążenia ma człowiek dojrzały, a jeszcze inne starzec. Wszystko ma swój czas i rytm. Wszystko się zmienia. Przychodzi i odchodzi, jak morska fala, zabierając część tego, co wniosła."

Dzięki tej książce mam poczucie, że wnoszę coś wartościowego do zycia innych ludzi, że nie przyszłam na świat bez powodu, że dzielę się tym, co potrafię, a co może pomóc innym, tak jak pomogło mi żyć lepiej, radośniej, osiągać cele i doświadczać piękna. Bo tak jak dzisiaj my stąpamy po śladach innych, którzy byli przed nami, tak kiedyś inni będą stąpać po naszych. Dlatego warto zostawić po sobie ślad... 

W ciągu 7-10 dni książka powinna być już dostępna;)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz