sobota, 8 listopada 2014

"Odbicie" już jest !

Kochani, ponieważ nadszedł czas kontynuacji "Życiowej zwrotnicy", a dostaje od Was coraz więcej maili z zapytaniem o rezerwacje książki, więc już odpowiadam. Nowiutka, pachnąca świeżym drukiem książka, na którą czekacie już jest! Dostanę cały nakład 13 listopada ( w najbliższy czwartek) i wtedy też możliwa będzie wysyłka. Książki możecie kupić bezpośrednio ode mnie ( z autografem i dedykacją na życzenie), lub na aukcji allegro wpisując książka Odbicie ( ale aukcja zostanie wystawiona najwcześniej 15 listopada).
Jak pisałam wcześniej, w książce oprócz "części" do czytania i przemyśleń, zawarłam wskazówki, a nawet ćwiczenia, które pomogły  mi dostać to, czego pragnęłam. Pomyślałam, że to fajny sposób by oszczędzić czytelnikowi czasu indywidualnego dochodzenia i sprawdzania, co w efekcie jest dosyć czasochłonne i wymaga systematyczności. Dlatego krok po kroku opisałam jakie działania podejmowałam, byś Ty także mógł od razu je zastosować. Aby jeszcze bardziej ułatwić i szybciej opanować pewne techniki, nagrałam płytę CD adekwatną do treści książki. Jest ona wspaniałym dodatkiem tworzącym idealną całość, ponieważ nagranie wprowadzi cię w krainę relaksu i odpoczynku, byś mógł delektować się tymi wspaniałymi chwilami, ale także skutecznie usunie "toksyny" z organizmu. Niczego nie musisz uczyć się na pamięć, tylko poddać się oczyszczającej relaksacji w swoim własnym domu.
Książka kosztuje 25 zł i również 25 zł  kosztuje płyta. 
Mam jednak  świetną ofertę na start! 
Tylko 35 płyt objętych jest promocją! i  przy zakupie książki otrzymacie płytę z nagraniami w super niskiej cenie za jedyne 10 zł!
Ilość płyt ograniczona. 


I opcja:
Dlatego już dzisiaj możesz zarezerwować książkę i płytę wpłacając 25zł za książkę + na życzenie 10 zł za płytę + koszt przesyłki listem poleconym (koperta + znaczek) 7,90 = taki zestaw kosztuje 42,90zł. Myślę, że może być on idealnym prezentem pod choinkę dla każdego!
II opcja 
Książka Odbicie 25 zł + koszt przesyłki 7,90 = 32,90 zł
III opcja
pakiet Życiowa zwrotnica 24 zł i jej siostrzana kontynuacja 25 zł + przesyłka = 56,90 zł
IV opcja 
full pakiet Życiowa zwrotnica 24 zł + Odbicie 25 zł + płyta CD 10 zł + koszt przesyłki 7,90 zł = 66,90 zł.

Pomyśl kogo w tym roku pragniesz obdarować nie tylko  książką, ale inspiracją, pomocą, opowieścią, refleksją, nadzieją i wsparciem? 
Wybór należy do Ciebie!

Kochani! 
Sprzedaż książek rozpoczęta!
wpłaty można dokonać na dane:
Anna Brzóska
mbank 631140 2004 0000 3202 3749 7035


książka "Odbicie" 25 zł
książka "Życiowa zwrotnica" 24 zł
płyta z nagraniami 10 zł (cena promocyjna, ilość ograniczona!)
przesyłka (koperta + list polecony) = 7,90 zł. 
Po zaksięgowaniu wpłaty w najlbiższy czwartek/piątek realizuję zamówienie!
w razie pytań proszę o maila: rybcia303@o2.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz