niedziela, 6 października 2013

Framenty książki "Życiowa zwrotnica" z wieczoru autorskiego debiut liter...

Kochani! Ponieważ nasi blogowi przyjaciele bardzo chcieli uczestniczyć w wieczorze autorskim, jednak dzieląca nas często odległość  - uniemożliwiła to. Dlatego pomyślałam sobie, że dzięki krótkim filmikom, które moja siostra nagrała telefonem, przybliżę przebieg wieczorku tym wszystkim, którzy nie mogli z różnych przyczyn uczestniczyć w spotkaniu. Chociaż takie fragmenty nie oddają całości, to jednak  większości odzwierciedlają to, jak wyglądało spotkanie.
Poniżej jest zamieszczony czytany fragment książki Życiowa zwrotnica.




Rdzeń wieczorku próbuję właśnie przerobić na filmik i jeśli mi się uda, to jutro  go zamieszczę;)

2 komentarze:

  1. Aniu, teraz ja mam tak silne pragnienie, aby poczuć tę atmosferę.
    Wczoraj cały dzień powracała mi myśł o białych spodniach i białej "plażowej" bluzce, które posiadam i będą jak znalazł, gdy już się tam znajdę. I dzisiaj,gdy słuchałam tutaj, jak czytasz, że nawet kupiłaś kilka białych ubrań, to aż dreszcz mnie przeszedł. Nie umiem tego opisać, ale czuję coś niezwykłego. Dziękuję za właśnie ten fragment. Jeszcze bardziej umacnia moją wiarę. Izabela

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza, chociaż się nie znamy, to czuję dziwną bliskość i wierzę w twoje uzdrowienie. Zabiorę Cię tam;).....

    OdpowiedzUsuń