czwartek, 3 października 2013

Rozmowa radiowa....

Kochani, życie moje chociaż już bez Marysi, to wciąż krąży wokół niej i to jest to, czego pragnę  w każdej chwili mojego życia, teraz, kiedy fizycznie jej nie ma...
Szukam pocieszenia wszędzie, w każdym imieniu brzmiącym znajomo - Marysia... w zapachu dziecka, w słowach innych ludzi, a szczególnie w chwili, gdy ktoś dziękuje mi za to, że Marysia zmieniła jego życie. Właśnie wtedy, czuję przeogromną wdzięczność i to ja pragnę podziękować tym wszystkim ludziom, którzy zdecydowali się być częścią naszej historii.
Pragnę zaprosić was do odsłuchania krótkiego wywiadu w rozmowie radiowej, której "przez przypadek" udzieliłam, nie planując tego wcześniej;)

http://eswiatowid.pl/Aktualności/tabid/158/ItemId/37488/btab/106/Default.aspx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz