piątek, 23 sierpnia 2013

Podoba Wam się plakat?

Kochani!

Dzisiaj mijają 4 miesiące od śmierci Marysi. Niesamowite, że to już 4 miesiące. Mam w pamięci tamten dzień tak wyraźny, jakby to było wczoraj. Wczoraj oglądałam Marysi zdjęcia i jest kilka takich, które za każdym razem ściskają mnie za serce. Wtedy wspominam różne nasze wspólne chwile, te wesołe, kiedy Marysia się do mnie uśmiechała, gdy ją całowałam, karmiłam, tuliłam. Kiedy siedziała w wózeczku w kuchni, gdy gotowałam, gdy przytulałyśmy się, jak zasypiała. Strasznie pragnęłam ją ucałować, jeszcze raz choćby przez krótką chwilkę poczuć jej dziecięcy zapach skóry i jedwabistość dotyku. Jeszcze raz poczuć jej ciężar ciałka, kiedy nosiłam ją na rękach. Jeszcze raz spojrzeć w oczka i powiedzieć, że kocham.... Ach trudne są takie chwile, kiedy mam świadomość, że to nie rozłąka na chwilę, nie pobyt w szpitalu, tylko wieczna przepaść, która będzie trwać tak długo, jak długo będę stąpać po Ziemi. Wiem także, że był to jej wybór i że jej powołanie dobiegło końca. Ale tylko w pewnym sensie, bo dzięki tej małej istotce, życie wielu ludzi nabrało i nabiera nadal nowych barw. Wielu z Was pisze, że Marysia pozwoliła świeżym spojrzeniem patrzeć na  świat, życie, jego sens, stosunek do rodziny, dzieci, a nawet na wartości i  priorytety. To bardzo pomaga mi w zmaganiu się z cierpieniem po jej odejściu. Ma ono głębszy wymiar, to dziwne uczucie, które poprzez ból daje radość, że jej życie nie było puste, przypadkowe, bezsensowne, a wręcz przeciwnie, niosło i nadal niesie tyle dobrego, tyle miłości, zrozumienia i sensu. Ta książka jest trwałą pamiątką o Niej. Tak, jakby to wszystko zaplanowała, by za jej pomocą nadal pocieszać strapionych i nieść ideę miłości. Dziękuję jej za to:)

Zobaczcie, tak wygląda plakat książki, który ukaże się niebawem w Internecie na zapowiedziach Życiowej zwrotnicy.

Chciałam jeszcze poinformować, że nadal można dokonać rejestracji na wyjątkowy egzemplarz książki „Życiowa zwrotnica”, którą otrzymasz z dedykacją i autografem autorki specjalnie dla Ciebie!

Dla pierwszych 39 osób, które dokonają wpłaty za książkę do dnia 31 sierpnia 2013  dodatkowo  kamyk szczęścia dołączony do książki gratis!

Ten  wyjątkowy kamyk, który został przywieziony z daleka  ma energetyczną moc i przynosi szczęście!  Każdy kamyk  jest inny i niepowtarzalny. Kamyczki dołączane są losowo. 

Jak dokonać rejestracji?

Po prostu wpisz swoje dane i wyślij na mojego maila rybcia303@o2.pl

Imię i nazwisko + (Imię lub pseudonim do dedykacji)

Adres na jaki książka ma być dostarczona

Nr kontaktowy

Otrzymasz maila zwrotnego z numerem konta i danymi do przelewu.
 

Cena książki  -  24 zł.

W wypadku wysyłki Pocztą Polską, należy doliczyć koszt przesyłki - 9,80 zł ( za przesyłkę od 1 do 5 egzemplarzy )

Możliwy jest  także odbiór osobisty!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz