czwartek, 8 sierpnia 2013

Szczepienia i tajemnice korporacji farmaceutycznych! SZOK !

Wracając jeszcze do tematu szczepień - jak wiecie ja jestem absolutną przeciwniczką szczepień, ale szanuję i nie neguję osób, które to robią, w końcu każdy człowiek ma prawo decydować o sobie i swoich dzieciach. Mam jednak dobrą wiadomość dla tych, którzy się obawiają kar za nie zaszczepienie dziecka - otóż Naczelny Sąd Administracyjny niedawno wydał wyrok mówiący o tym, że sanepid nie ma prawa karać grzywnami rodziców, którzy odmówili zaszczepienia dzieci. To wspaniała wiadomość , prawda Moniko:)?
Nie tylko Sanepid nie może już nakładać kar finansowych, ale ponadto powinien zwrócić rodzicom wszystkie kary, które nałożył wcześniej przed ukazaniem się wyroku NSA.
To dobra wiadomość dla każdego! - ponieważ wiem, że wielu z was szczepiło tylko dlatego z obawy przed sankcjami i sprawami sądowymi , czyli dla świętego spokoju, chociaż wewnątrz serca czuliście inaczej. Dzisiaj każdy może podjąć własną i świadomą decyzję!  - nie musząc się obawiać o groźby ze strony Sanepidu. Jeśli więc ktoś został poszkodowany przez Sanepid, na teraz prawo wystąpić do niego z wnioskiem o zwrot kosztów poniesionych na zapłatę grzywny.
Uśmiech ciśnie mi się na usta, bo wczoraj późnym wieczorem na TVN Style oglądałam program dotyczący przekrętów korporacji farmaceutycznych. Wypowiadali się ludzie, którzy ponieśli poważne uszczerbki na zdrowiu, a niektórzy w efekcie późniejszą śmierć, z powodu tego, iż przyjmowali leki, które miały tragiczne w konsekwencjach środki uboczne! W dokumentalnym programie :"Tajemnice korporacji", mówiono głównie o leku na osteoporozę, czyli chorobę kruchości kości i w konsekwencji częstych złamań. Firmy farmaceutyczne są do tego stopnia bezwzględne, że przeprowadzają publiczne tzw dni leczenia , zapobiegania osteoporozie - gdzie ciężarówka z lekarzem, plakaty skłaniają przechodniów, głównie ludzi w wieku średnim po 50 rż do bezpłatnego badania gęstości kości. WIększość ludzi się na to kusi, bo chcąc stosować profilaktykę, chętnie wykonują takie badania. CO się okazuje? Ze komputer wskazuje na  nieprawidłową gęstość kości u pacjenta. ALe nikt nie informuje przed, w trakcie ani po badaniu, że odpowiednikiem - czyli progiem gęstości kości, firma farmaceutyczna przyjęła gęstość 30 letniej kobiety. Tak, że każdy kto jest powyżej tego wieku naturalnie będzie miał inną gęstość kości. Nawet ja:) bo leci mi 36 rok:) Podejrzewam, że gdybym wykonała takie badanie miałabym odchylenia od normy i aż strach pomyśleć co byłoby dalej! Kobieta, która była zdrowa, aktywna, miała 50 kilka lat wykonała owe badanie, a lekarz zalecił przyjmowanie leku na osteoporozę. Kobieta brała lek 8 lat, a stan jej zdrowia z roku na rok znacznie się pogarszał, tak, że z powodu ogromnego jak opisywała bólu szczęki - nie mogła mówić. Skutkiem ubocznym przyjmowania leku była martwica żuchwy. Mało tego - Firmy farmaceutyczne przeprowadziły badania, że lek zmniejsza ryzyko złamań o 50 &, ale nikt nie zaznaczył że owe ryzyko wynosi - zgadnijcie ile?????????
2%
Tak!!!! Tylko marne 2 %, , a więc skuteczność leku- czyli zmniejszenie ryzyka złamań kości działa na 1% populacji!!!!
Żenujące! Wypowiadał się jeden profesor oburzony tym faktem, który bardzo trafnie to skomentował, iż starzenie się kości, a więc zmiana ich gęstości jest rzeczą naturalną - której nie trzeba leczyć! Przecież skóra też się starzeje i wszyscy mamy zmarszczki i nie bierzemy na to żadnych leków! To proces naturalny związany z wiekiem i starzeniem się organizmu. Żałuje, że nie obejrzałam całego programu, bo było już bardzo późno, ale to co widziałam i słyszałam podtrzymuje jedynie moje wątpliwości co do wielu rekomendowanych leków, i utwierdza mnie w przekonaniu, że leczenie które stosuję - czyli zioła i naturalne mixtury naszych babć - zioła i inne produkty pszczele są niezastąpione!
Kochani! jeżeli ktoś z waszej rodziny bierze ten chłam na osteoporozę - proszę ostrzeżcie go! bo nie uratuje kości, a wręcz przeciwnie nabawi się ich martwicy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz