piątek, 21 czerwca 2013

Jak rzucić palenie?

Kochani, ponieważ pytacie jak rzucić palenie, postram się pomóc. WYmaga to jednak jak zwykle szczegółowego opisu i konkretnych ćwiczeń. Ponieważ dzisiaj mam sporo spraw, a prez weekend będe miała wyrywkowo dostęp do internetu, więc oczywiście postaram się pomóc i podpowiedzieć kilka ćwiczeń, które można zrobić, by uwplnić sie od tego nałogu. Jak przygotuję artykuł, to oczywiście go zamieszczę. A może wy macie jakieś szczególne techniki pozbycia się tego nałogu? piszcie prosze w komentarzach, tak aby każdy potrzebujący mógł z nich skorzystać. :) zatem do usłyszenia;)

1 komentarz:

  1. Napisze krótko:żadnych ćwiczeń i wspomagaczy typu gumą do żucia ,plastry itd.itp,przynajmniej u mnie .walczylam z nałogiem przed urodzeniem córki ,w ciąży udało mi sie rzucić,a potem znowu zaczęłam ,stres zrobił swoje ,w końcu sie zaparlam i rzucilam .Z tydzień chodziłam nabuzowana ,z kijem lepiej było nie podchodzić ,ale potem było lepiej,no intak sie udało .Wiec u mnie zadziałała silna wola.Bez tego , ja myśle,ani rusz...:)

    OdpowiedzUsuń