wtorek, 11 czerwca 2013

Truskawki - pogromcy tłuszczu?

Czasami czuję się zmęczona, zabiagana, ciągle coś robię i dlatego warto jest poświęcić sobie chociaż kilka minut. Dzisiaj robiłam makaron z truskawkami na obiad, ale z kilku postanowiłam zrobić odżywczą maseczkę.
No właśnie, a wiecie że truskawki są pogramcami tłuszczu? Jedząc świeże truskawki, nie tylko się nie przytyje, ale taka owocowa dieta pomoże wręcz pozbyć się zbędnych kilogramów. Dlaczego? Bo truskawki zawierają cenną bromelinę ( enzym wchłaniający tłuszcze) i mnóstwo pektyn, co korzystnie wpływa na trawienie. Poza tym 100 g owoców zawiera tylko 30 kcal!
super kobietki prawda?:)
Oto moja maska:)zmiksuj blenderem kilka truskawek - 6-8 z 2 łyżkami płatków owsianych. Do papki dodać łyżkę cukru - ma pełnić rolę peelingu i łyżkę oliwy (może być z oliwek, ja dałam z winogron) i na twarz:) Potem 5 minut relaksu i do łazienki nad umywalkę masujemy, peelingujemy twarz i zmywamy letnią wodą. Skóra jest po tym zabiegu dobrze napięta, miękka, i jedwabiście gładka. Zabieg należy powtarzać raz w tygodniu. Ps, to co zostanie - warto wykorzystać na ciało, pośladki, brzuch, uda - gdzie chcesz:)



dziewczyny, polecam{)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz