sobota, 6 kwietnia 2013

Które zdjęcie lepsze?

Kochani, pomóżcie wybrać naklejkę na puszkę dla Marysi. Będę chciała przeprowadzić aukcję, o której pisałam wcześniej. Przypomnę osobom, które nie są w temacie. Zamierzam wysłać do klubów fitness list z zapytaniem, czy zechcieliby przyłączyć się do akcji charytatywnej zbiórki do puszek na leczenie, gorset i ortezy dla Marysi. Wiem, że przyjemniej będzie, jeśli osoba, która podaruje Marysi 5 zł i wrzuci je do puszki, dostanie coś w podziękowaniu. Tum czymś będzie amarantusowy batonik z bakaliami mojej produkcji. Tak przy okazji: Może ktoś z Was będzie chętny współuczestniczyć w akcji i zapytać w jakimś klubie w Waszym mieście ? Może macie kogoś znajomego, lub jakiś zaprzyjaźniony klub fiteness? Ja wówczas wyślę Wam na maila pismo, które przygotowałam ze zdjęciami batonika i Marysi:) Może macie jakiś inny pomysł, którycm zechcecie się podzielić? Czekam na ewnetulane propozycje. CO kilka głów to nie jedna:) Chętnie poznam Waszą opinię, gdyż jako potencjalni odbiorcy możecie przecież widzieć ten temat zupełnie odmiennie ode mnie:)
A teraz prosze zobaczcie , która opcja jest bardziej czytelna , przejrzysta i lepsza według was na puszkę? Ja potem napiszę, która naklejka mi się bardziej podoba. Ale chętnie wezmę pod uwagę Wasze zdanie.

7 komentarzy:

  1. na niebieskim tle. Ja również chciałbym, pomóc ale nie wiem jak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, mi osobiście podoba się to na różowym tle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na obu Marysia wygląda pięknie , ale wybralibyśmy :
    RÓŻOWE :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na informacje dt. stanu zdrowia Marysi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem niebieskie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń